برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

دانش آموزان خلاق سراسر کشور تا پایان اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه که با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری و توسط موسسه الگوی توسعه فرهنگ قلم برگزار می شود، ارسال کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانش آموزان سراسر کشور تا پایان اردیبهشت 98 می توانند با مراجعه به سایت رسمی جشنواره به نشانی http://madresefestival.ir/ آثار خود را در بخش های اصلی (داستانی، مستند، علمی آموزشی، انیمیشن، تیزر تبلیغاتی و فتوکلیپ) و بخش های جانبی (فیلم نامه نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم) جشنواره شرکت دهند.

تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، تا پایان فروردین ماه جاری ، در مجموع 300 اثر بوده است که با تمدید این مهلت آثار بیشتری ارسال می شود .

پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه» با هدف انگیزه دهی به دانش آموزان هنرمند و مستعد هنر سراسر کشور در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری در قالب فیلم و انیمیشن، متناسب با فرهنگی ملی و اسلامی برگزار می شود .

حضور موثر در آموزش هنری دانش آموزان با هدف ارتقای کیفیت تولیدات هنری، الگوسازی برای تمام مجموعه های فعال هنری، شناخت و هدایت هنرمندان مستعد آینده کشور و پرورش استعدادها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است که با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی برگزار می شود .

جشنواره پنجم در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می شود و در بخش اصلی به عناوینی از جمله داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، فتوکلیپ و تیزر تبلیغاتی (برند ایرانی) و در بخش جانبی عناوینی از جمله فیلم نامه نویسی و اقلام تبلیغاتی اثر (پوستر، عکس، تیزر) می پردازد .

موضوعات ویژه پیشنهادی مطرح شده در این جشنواره مدرسه دوستی، مدرسه ایمن (به پیشنهاد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر)، نقش فناوری نانو بر زندگی، تصویر آینده با فناوری نانو (به پیشنهاد ستاد ویژه توسعه فناوری نانو)، خانواده و گفتگوی بین نسلی (به پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده) و ایران آینده (به پیشنهاد سفیر فیلم) است .

مسجد، خانواده، مدرسه( به پیشنهاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور)، انرژی های تجدیدپذیر (به پیشنهاد ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی)، احسان و نیکوکاری (به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) ) و مستندی از روند برگزاری فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پرورشی در مدارس استعدادهای درخشان (به پیشنهاد مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان) از دیگر موضوعات پیشنهادی این جشنواره است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003028

وب گردی

وب گردی