افتتاح نمایشگاه شکوفایی هنر در نگارخانه شرق تهران به مناسبت هفته مشاغل

همزمان با هفته مشاغل و در راستای تحقق شعار رونق تولید، نمایشگاه شکوفایی هنر با حضور شهردار منطقه13 و رئیس آموزش و پرورش در نگارخانه شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید و همزمان با هفته مشاغل ، نمایشگاه دستاورد های هنرجویان با عنوان شکوفایی هنر در نگارخانه شرق تهران با حضور شهردار منطقه 13 و معاونان و مدیران در نگارخانه شرق تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه که با هدف حمایت و توانمند سازی دانش آموزان و هنرجویان منطقه به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی و همکاری سازمان آموزش و پرورش بر پا شده است تا چهارشنبه چهارم اردبیهشت ماه ادامه می یابد.آثار مختلف هنرجویان مدارس منطقه 13 در این نمایشگاه در زمینه های هنری و گرافیکی شامل نقاشی، ویترای، منبت کاری ، انیمیشن ، کاشی کاری و همچنین دستاورد های مربوط به امور شهری به معرض نمایش درآمد.

همچنین رئیس آموزش و پرورش منطقه در مراسمی که جهت افتتاح این نمایشگاه در سالن آمفی تئاتر نگار خانه شرق برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی و حمایت های شهردار منطقه از دستاورد های دانش آموزی گفت: اگر بتوانیم نمایشگاه های مدارس را تقویت کنیم، زمینه ی مشارکت و هم فکری دانش آموزان را در بسیاری از فعالیت های دیگر هم فراهم کرده ایم و انگیزه خوبی برای تلاش بیش تر در دانش آموزان به وجود آورده ایم.

شهردار منطقه 13 به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی از نمایشگاه دستاورد های هنری بازدید داشت و در راستای شعار سالجاری مبنی بر رونق تولید بر حمایت هر چه بیشتر شهرداری و مدیران از دستاوردهای دانش آموزان تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003032

وب گردی

وب گردی