جزئیات درگیری یک دانش‌آموز و مدرس در هنرستان تهران/ چشم محصل آسیب دید

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در پی درگیری یکی از دانش‌آموزان هنرستان کاردانشی در تهران با مدرس دوره آموزشی، محصل از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود ثقفی گفت: در یکی از هنرستان‌های کاردانش در پایه دوازدهم رشته صنایع چوب، مدرس دوره با دانش‌آموزی درگیر شد که به آسیب‌دیدگی چشم دانش‌آموز انجامید.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش پس از کسب اطلاعات در این باره ضمن ممنوعیت ورود مدرس دوره مربوطه به تمام مدارس شهر تهران و پیگیری حقوقی آن، پرونده مدیر مدرسه را نیز به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع به هیأت تخلفات اداری ارجاع داد.

ثقفی اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش در رشته‌هایی که در آموزش و پرورش فاقد تجهیزات ویژه انسانی هستیم می‌توانیم به صورت برون‌سپاری از شرکت‌های آموزشی، خدمات دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه این حادثه در تاریخ 25 فروردین ماه امسال به وقوع پیوسته است، افزود: در گفت‌وگو با پدر دانش‌آموز مشخص شد که دانش‌آموز فوق از ناحیه قرنیه و مردمک چشم دچار آسیب‌دیدگی شده است البته پزشکان ابراز امیدواری کردند با توجه به سن کم این دانش‌آموز، در مدت زمانی مشکل برطرف می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1003051

وب گردی

وب گردی