برگزاری جشنواره قرآن و عترت در واحد اردبیل

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری جشنواره قرآن و عترت در این واحد دانشگاهی در خرداد‌ماه خبر داد.

علیرضا عبدالرحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل گفت: دانشگاهیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از 24 رشته‌ی جشنواره از جمله رشته‌های خوشنویسی، تحقیقات، پایان نامه، نرم افزار pc و موبایلی (اپلیکیشن)، طراحی پوستر، تذهیب، شعر... و تحویل آن به کانون‌های قرآن و عترت اقدام کنند.

وی در خصوص توسعه‌ی برنامه‌های قرآن و عترت گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات، کرسی‌های تلاوت، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه آثار هنری و ادبیات دینی و فرهنگی دانشجویان و دیگر فوق برنامه‌های مرتبط در سال جدید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به برگزاری بیست و چهارمین دوره از مسابقات شفاهی مرحله واحدی اشاره کرد و گفت: از تعداد 50 نفر شرکت کننده حدود 25 نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد به مرحله استانی راه یافتند.

عبدالرحیمی ادامه داد: شورای قرآن و عترت استان با حضور کارشناسان قرآن و عترت استان، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار و تصویب شد مسابقات بخش شفاهی قرآن و عترت استانی در رشته‌های قرائت، حفظ و اذان روز سه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه به میزبانی واحد اردبیل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش کتبی استادان و دانشجویان در آذرماه سال گذشته برگزار و نتایج آن از سوی سازمان مرکزی به استان ارسال شده است و حائزین رتبه‌ها توسط کانون‌های قرآن و عترت به‌زودی اعلام می‌شود.

او در خصوص مسابقات بخش کتبی کارکنان نیز گفت: مسابقات بخش کتبی کارکنان نیز طبق تصمیمات شورای قرآن و عترت در رشته‌های احکام اسلامی و نماز، روز دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود و منابع آزمون نیز از طریق اتوماسیون اداری جهت استفاده همکاران محترم دانشگاه، بارگذاری شده است.

عبدالرحیمی درخصوص اهدای جوایز سال گذشته اظهار کرد: جوایز سال گذشته آماده‌ی اهداست و ان شاءالله از محل بودجه سال 98 پس از تصویب نهایی آن، با برگزاری مراسمی از حائزین رتبه های سال گذشته و امسال تجلیل خواهد شد.

کد خبر: 1003054

وب گردی

وب گردی