عرضه کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» در نمایشگاه کتاب

انتشارات انقلاب اسلامی برای اولین بار کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» را در ایام نمایشگاه تولید و منتشر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، انتشارات انقلاب اسلامی ۶ عنوان اثر جدید نسبت به نمایشگاه سال گذشته را همراه خود به سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است.

این شش کتاب پروفروش و پر مخاطب که در بدو ورود به بازار نشر با استقبال گسترده‌ علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شدند عبارتند از: بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران، «خون دلی که لعل شد» خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از زندانها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی، «فتنه‌ تغلّب» روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه‌ ۸۸، «محفل خردمندان» متن سخنان اساتید دانشگاه‌ها و بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار ماه رمضان ۱۳۹۷، «ارمغان» دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی و مجموعه شش جلدی گفتمان معاصر.

همچنین ۱۷۰ عنوان کتاب در حوزه‌های سبک زندگی، خانواده، امامت، قرآن و معارف، تقوا و زهد، سیاست، نقش زن و غیره ... در این نمایشگاه همراه با تخفیف ویژه در محل غرفه انتشارات برای عرضه موجود است.

انتشارات انقلاب اسلامی برای اولین بار کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» را در ایام نمایشگاه تولید و منتشر می‌کند.

از برنامه‌های دیگر این انتشارات می‌توان به نمایش دستخط‌ها و تصاویر کمتر دیده شده‌ از رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) اشاره نمود.

نشانی: مصلی حضرت امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، ناشران عمومی، راهروی شماره‌ ۷
زمان: ۴ لغایت ۱۴ اردیبهشت‌ماه
ساعت بازدید: ۱۰ الی ۲۰

لازم به ذکر است دانشجویان و طلاب می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از ۳۵ درصد تخفیف ویژه کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1003060

وب گردی

وب گردی