واریز ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق به حساب کارکنان تا پایان هفته

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پی تعلل برخی از دستگاه‌ها در واریز ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق کارمندان دولت، در بخشنامه‌ای تکلیف کرد که این مبلغ تا پایان هفته جاری به حساب کارمندان واریز شود.

به گزارش ایسکانیوز،با توجه به تأخیر برخی از دستگاه‌ها در واریز ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق مربوط به فروردین ماه کارمندان دولت، محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌ای دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد که تا پایان هفته جاری این مبلغ را به حساب کارکنان واریز کنند.

در این بخشنامه آمده است: با وجود همه محدودیت‌های مالی در ماه نخست سال، تمهیدات لازم برای پرداخت ۴۰۰ هزار تومان مورد اشاره در قانون بودجه به صورت علی‌الحساب بابت افزایش حقوق فروردین ماه به کارکنان دولت برای شاغلان و بازنشستگان تخصیص اعتبار و به خزانه‌داری کل کشور اعلام شده است.

حسب اطلاع متأسفانه برخی از دستگاه‌های مشمول نسبت به پرداخت افزایش تاکنون اقدام نکردند. در این حالت ضمن اعلام غیر موجه و غیر مسئولانه بودن این تأخیر لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی تا پایان هفته جاری نسبت به پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به افراد ذینفع اقدام و در اولین فرصت نسبت به صدور احکام کارگزینی اقدامات لازم را انجام دهند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1003062

وب گردی

وب گردی