افزایش ۴.۷ درصدی مصرف بنزین در فروردین

براساس آمارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، میانگین روزانه مصرف بنزین کشور در فروردین ماه سال ۹۸ با افزایشی ۴.۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹۱.۲ میلیون لیتر بوده است.

به گزارش ایسکانیوز،به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در فاصله روزهای یکم تا ۳۱ فروردین ماه امسال ۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.

بر پایه این گزارش، این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۷) با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۶ هزار لیتر، ۴.۷ درصد افزایش یافته است.

این شرکت میانگین روزانه مصرف بنزین کشور در فروردین ماه سال ۹۸ را ۹۱.۲ میلیون لیتر اعلام کرده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته (فروردین ۹۷) ۸۷.۱ میلیون لیتر بوده است.

بر پایه آمار ارائه شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌هی نفتی، بیشترین میزان مصرف بنزین کشور در فروردین ماه سال ۹۸، مربوط به روز ۳۱ فروردین با ۱۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به روز ۱۳ فروردین با ۷۶ میلیون لیتر بوده است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده به مردم و خودروهای امدادی در همه ایام تعطیلات سال نو آماده‌باش بودند و همچنان نیز در حال فعالیت شبانه‌روزی برای سوخت‌رسانی در مناطق سیل‌زده کشور هستند.

این شرکت به منظور پشتیبانی و مدیریت بحران اخیر، همزمان با پیش‌بینی‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی کشور در این مناطق ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام داده و پس از وقوع رخداد نیز با ارسال سوخت‌های اضافی گرمایشی، ارسال نفتکش‌های سوخت‌رسان و نصب جایگاه سیار و نیز توزیع سوخت رایگان نسبت به سوخت‌رسانی مطلوب به مردم و تجهیزات واحدهای امداد و نجات اقدام کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1003065

وب گردی

وب گردی