دیدار اعضای هیأت رئیسه واحد دهاقان با مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان اصفهان

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد واحد دهاقان با مسئول نهاد رهبری استان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد دهاقان، اعضای هیأت رئیسه این واحد با مسئول نهاد رهبری استان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی دیدار کردند.

در این جلسه حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسؤل نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان در سخنانی گفت: « واحد دهاقان با برخورداری از پتانسیل‌های فراوان، توانایی رشد بسیار زیادی دارد که با تلاش مستمر می‌توان به این پتانسیل‌ها فرصت ظهور و بروز داد. حضور نفرات ارزشی در این واحد، روح تازه‌ای در کالبد دانشگاه دمیده و امیدهای زیادی را بوجود آورده است. باید همه جامعه دانشگاهیان دهاقان تلاش کنند تا موانع را برطرف نمایند، چرا که با برطرف شدن موانع، بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهند شد.

وی افزود: ظرفیت‌های خوب و مطلوب واحد دهاقان مشخص است، انتظارات جامعه، مردم شهر، مسئولان و بانیان دانشگاه نیز مشخص بوده، کمبودها و محرومیت‌های شهر نیز ملموس هستند پس دانشگاه باید با توجه به تمامی این جهات، راهبردهایی را برای حل مشکلات بیندیشد، تجاری‌سازی ایده‌های دانشگاهی می‌تواند واحد را به دانشگاهی پیشرو و بهره‌مند تبدیل نماید و با این تدبیر نشاط را به جامعه هدیه کنند. توانمندی های واحد دهاقان می‌تواند باعث پیشرفت روزافزون واحد و احیای آن شود. تلاش برای رشد اخلاقی و معنوی، هدف غایی دانشگاه است که باید در دستور کار همه ما قرار گیرد تا خروجی کار یک خروجی قابل تحسین و بدون نقص باشد.»

سید حسن حجازی، رئیس واحد دهاقان نیز در سخنانی ضمن تشکر از حمایت‌های دفتر نهاد رهبری، ارتباط شکل گرفته بین واحدهای دانشگاهی و دفتر نهاد را ارتباطی سازنده و قابل توجه قلمداد و خاطرنشان کرد: « حمایت های همه جانبه نهاد رهبری در استان از واحدهای دانشگاهی گواهی است بر این مدعا، هر چه این ارتباط وسیع‌تر و همه جانبه‌تر باشد، مشکلات و کمبودها بهتر و سریع‌تر پوشش داده خواهند شد و به نوعی باعث خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه و افراد می‌شود. در این رهگذر همگی باید تلاش کنیم که در همه کارهای انجامی در وهله اول رضایت خدای متعال و بعد از آن رضایت بندگان خدا لحاظ گردد.»

کد خبر: 1003071

وب گردی

وب گردی