گران ترین تفریحات در محبوب ترین شهرها

تفریحات گران قیمت و خاص از دلایل سفر گردشگران تور لوکس به نقاط مختلف جهان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برخی از جاذبه های تفریحی دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند. شهر دبی را می توان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهر های موجود در دنیا دانست، تفریحات گران قیمت موجود در این شهر نظر افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. رانندگی با ماشین ها لوکس و گران قیمت در خیابان های محبوب شهر دبی مانند خیابان شیخ زاید، یکی از تفریحات محبوب در این شهر می باشد. گردشگران تور دبی می توانند از مراکز اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را از میان 100 ها مدل مختلف انتخاب کرده و به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از انواع خودرو های موجود در مراکز رنت خودرو این شهر می توان به ماشین های لوکس مانند رولز رویس و بنز و ماشین های سوپراسپرت مانند فراری و لامبورگینی اشاره کرد.

بیشتر هتل های آنتالیا دارای پارک های آبی و همچنین و ساحل اختصاصی می باشد اگر هم هتل شما شامل این امکانات نبود حتما استفاده از این پارک های آبی را از دست ندهید از جمله پارک های معروف و پر طرفدار می توان به پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی ، پارک آبی آکوآ و ددمان اشاره کرد که می توانید به معنای واقعی بهترین تفریحات آبی را با تور آنتالیا را تجربه کنید. همچنین مرکز اسکی هیپ ناتیک و کشتی سواری از جمله دیگر تفریحات گران این شهر محسوب می شوند.

بهترین شهربازی آسیا در بخش جنوب شرقی آسیا و کشور سنگاپور واقع شده و یونیورسال استودیو نام دارد. بهترین شهربازی آسیا در سال 2010 در زمینی به مساحت حدود 20 هکتار احداث شد و در آن تقریبا 22 وسیله بازی هیجان انگیز تعبیه شد که گردشگران را سر وجد می آورد. بازی های این مجموعه طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و جای هیچ گونه نگرانی برای گردشگران تور مالزی وجود ندارد. این شهربازی دارای یک رکورد جالب است که به هنگام افتتاح و در فاصله حدود 9 ماه، غالب بر دو میلیون نفر به این شهربازی رفته و به بازی پرداختند.

کد خبر: 1003086

وب گردی

وب گردی