بارش برف و باران دراستان های شمالی/ مه گرفتگی در گردنه امین الله و محدوده گدوک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور، گفت: بارش برف و باران در استان های شمالی ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش برف در محورهای توسکستان- شاهرود و خوش ییلاق- شاهرود در استان گلستان و محور کیاسر- سمنان در استان مازندران ادامه دارد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور توسکستان- شاهرود در استان گلستان را دارند، درخواست کرد ضمن رعایت موارد ایمنی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رحمانی افزود: در حال حاضر اکثر محورهای استان گلستان بارانی است.

رحمانی به مه گرفتگی در جاده ها اشاره کرد و گفت: آزادراه رشت-قزوین محدوده تنکابن در استان گیلان، محور بجنورد-آشخانه گردنه امین الله در خراسان شمالی و محدوده گدوک در محور فیروز کوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک:

رحمانی با اشاره ترافیک جاده های کشور گفت: در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003101

وب گردی

وب گردی