قائم مقام واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شد

دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ابوالفضل محمدی به عنوان قائم مقام واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شد.

محمد حسین کاظمی دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به آخرین انتخابات درونی این اتحادیه، گفت: نظر به اصل سی و یکم اساسنامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در جلسه رسمی شورای مرکزی این اتحادیه که بعد از مجمع نمایندگان فروردین ماه در تهران برگزار شد، با معرفی اینجانب و موافقت شورای مرکزی اتحادیه، ابوالفضل محمدی به عنوان قائم مقام واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شد.
وی در خصوص سوابق کاری از سوابق محمدی در تشکل جامعه اسلامی دانشجویان تشریح کرد: یک دوره دبیر روابط عمومی جاد زنجان، یک دوره دبیر جاد زنجان، دو دوره عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و عضو فعلی هیئت نظارت جاد زنجان در کانامه فعالیت ایشان موجود است.
کاظمی تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از تجربیات محمدی در تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، شاهد نظارت مستمر و همکاری بیشتر با دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سطح کشور خواهیم بود و همچنین با حضور ایشان شاهد رشد و شکوفایی دفاتر و پیگیری و حل مشکلات دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003109

وب گردی

وب گردی