نشست هم اندیشی برنامه های آتی تشکل های دانشجویی واحد خرم آباد برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های آتی تشکل های دانشجویی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خرم آباد، در این نشست بهروز دوستی نماینده ریاست عالیه دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل های دانشگاه آزاداسلامی به ایراد سخنانی در زمینه بستر سازی مناسب جهت خروجی برنامه ها ی تشکل ها پرداخت.

وی گفت: برنامه ها باید پرمحتوا، دانشجو پسند و در حیطه اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای پیام فرهنگی در راستای تقویت مطالبه گری و گسترش فرهنگ انقلابی گری دانشجویان باشد و از هرگونه هزینه های اضافی که منتج به نتایج قابل قبول نباشد اجتناب گردد.

دوستی درادامه افزود: دانشجو باید از خود ابتکار عمل به خرج دهد و برنامه هایی که دارای خلاقیت و جذابیت فرهنگی، هنری و علمی باشد ارائه دهد و دبیران و اعضای شورای مرکزی تشکل ها حداکثر اهتمام خود را برای جذب حداکثری دانشجویان و اجرای برنامه های جذاب فرهنگی با محتوای اسلامی و انقلابی بپردازند به طوری که در پایان هر برنامه تعدادی از دانشجویان به صورت خودجوش داوطلب عضویت در تشکل های انقلابی باشند تا در ادامه زمینه ساز اجرای یک تحول شگرف در نگاه دانشجویان به کلیت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه این نشست دبیران تشکل های دانشجویی برنامه های پیشنهادی خود را ارائه داده و اعضای شورای مرکزی تشکل ها نیز نقطه نظرات خود را در مورد چگونگی اجرای برنامه ها به صورت هماهنگ با سایر تشکل های واحد را بیان نمودند.

ایجاد جذابیت با کارهای فرهنگی، هنری و علمی، لزوم خلاقیت و ابتکار در برنامه های تشکل ها، همگرایی و همدلی اعضای تشکلها با بسیج دانشجویی، تصویب برنامه مسابقه کتابخوانی (کتاب مسئله حجاب شهید مطهری)- مشاعره و غیره، راه اندازی نشریه و انعکاس فعالیتهای تشکل ها وایجاد کانال در فضای مجازی تشکل های دانشجویی جهت انعکاس برنامه های اجرا شده از جمله مسائلی بود که مورد تصویب جلسه قرار گرفت.

کد خبر: 1003149

وب گردی

وب گردی