حضور فعال مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی امسال با بیش از 500 عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور فعال دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب، بیش از 500 عنوان کتاب از سوی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی عرضه می شود.

با توجه به ابلاغ مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ساختار جدید، انتشارات دانشگاه امسال حضور پر بارتری در نمایشگاه کتاب خواهد داشت، همچنین از واحدهای پرکار دانشگاه آزاد اسلامی در حیطه چاپ کتاب دعوت شده تا در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی کتاب های خود را در معرض نمایش بگذارند.

هدف اصلی حضور غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب، نشان دادن تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی، معرفی کتاب های منتشر شده در مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه از سال 95 تاکنون و آشنایی مخاطبان با مرکز رسانه دانشگاه است.

همچنین یکی از برنامه های غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب، دعوت از اساتید و مولفان برتر واحد­های شاخص برای حضور در غرفه دانشگاه و آشنایی دانشجویان با آثار آنهاست.

امسال غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالنی به متراژ 57 متر مربع دایر شده و در بخش ناشران دانشگاهی در غرفه یک و 2 سالن F4 پذیرای علاقمندان است.

سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 الی 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003167

وب گردی

وب گردی