کارمندان زندان ها نقش خود را کم اهمیت ندانند

مدیر کل زندان های استان تهران گفت:کارمندان زندان در هر جایگاهی نقش خود را در روند اجرای زندانبانی موفق کم اهمیت ندانند و با این اندیشه که پست های  سازمانی در رده های مختلف آثار مختلفی در پرسه ی زندانبانی دارند را بازشناسی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل زندان های استان تهران با حضور در میان کارکنان ندامتگاه شهرری طی جلسه ای با اهداء هدایایی از کارکنان برجسته این ندامتگاه تجلیل کرد .

مصطفی محبی با بیان اینکه خدمت در زندان ها امری شبانه روزی است به اتفاقات رخ داده در سال ۹۷ در زندان های استان خصوصا در ندامتگاه شهرری اشاره کرد و گفت: افتخار می کنیم درجریان کنترل مسائل اتفاق افتاده در زندان های استان در سال گذشته ؛ بدون دخالت سایر ارگانها و نهادهای برون سازمانی و با مداخله مستقیم کارکنان زندان های استان به بهترین نحو مدیریت شد که نشان از درایت و نقاط قابل تمجید کارکنان این اداره کل است.

وی با تاکید بر این مهم که کارمندان زندان در هر جایگاهی نقش خود را در روند اجرای زندانبانی موفق کم اهمیت ندانندگفت: باید با این اندیشه که پست های سازمانی در رده های مختلف آثار مختلفی در پروسه زندانبانی دارند را بازشناسی کنند چرا که هر کارمندی -حتی پرسنل وظیفه - با عملکرد خود می تواند نقشی سازنده در پیشبرد اهداف سازمان داشته باشد به نحوی که اختلال در یک عضو می تواند به نابودی آن موجود منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003183

وب گردی

وب گردی