آغاز المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان زنجان

افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی بین دانشگاهی استان زنجان به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی بین دانشگاهی استان زنجان به مناسبت هفته سلامت با با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن خرسندی از برگزاری این المپیاد لزوم توجه به نقش ورزش در موضوع سلامت خبر خوشحال کننده ای برای دانشجویان داشت. وی گفت که دانشگاه در تدارک و برنامه ریزی برای اجرای طرح دوچرخه سواری در داخل پردیس دانشگاهی است و با ایجاد امکانات لازم این طرح در پردیس اجرا می شود و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با استفاده از این امکان تحرک لازم برای تامین سلامت را داشته باشند و افزود: "این حداقل کاری است که می توانیم در راستای توجه به ورزش و نقش آن در سلامت داشته باشیم".

احمدی رئیس هیات ورزشهای دانشگاهی استان زنجان و دبیر اجرایی مسابقات گفت: در این المپیاد ورزشی 16 تیم خواهران در 5 رشته ورزشی تیراندازی، دارت،آمادگی جسمانی، والیبال و بدمینتون و 12 تیم برادران در 3رشته تیر اندازی ،دارت و آمادگی جسمانی با هم به رقابت می پردازند.

احمدی با بیان اینکه این مسابقات تا 14 اردیبهشت ادامه دارد گفت: مسابقات فوتسال هم در هفته تربیت بدنی مهرماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003193

وب گردی

وب گردی