پرسه در شهر/ گردشگری پیاده در محله ها ی حصار ناصری و بازدید از خانه های تاریخی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: نخستین پنج شنبه اردیبهشت ماه طرح " پرسه در شهر " با اجرای تورگردشگری پیاده و گشت و گذار در محله های تاریخی حصار ناصری همراه با بازدید از خانه های تاریخی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی افزود: این هفته برنامه گردشگری با عنوان " پرسه در شهر " از سوی شهرداری منطقه 11 با مشارکت ستاد گردشگری شهر تهران در میدان منیریه و با حضور 50 نفر از علاقمندان برگزار شد که گردشگران به صورت پیاده در محله های طهران قدیم و محدوده حصار ناصری از مکان های تاریخی و معماری زیبای خانه مینایی، خانه امیر بهادر، خانه انیس الدوله، خانه فروغ فرخزاد و حمام تاریخی انصاری بازدید کردند.

به گفته رشیدی این تورهای گردشگری روزهای پنج شنبه هرهفته با هدف ترویج فرهنگ گردشگری ارزان و بدون خودرو در راستای برنامه های فرهنگی مدیریت شهری برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با فرهنگ ، آثار و هنرهای اصیل ایرانی در پایتخت ایران برگزار خواهد شد و حضور تمامی علاقمندان در این تورها آزاد و رایگان است.

وی گفت: طرح " پرسه در شهر " فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران است که با حضور راهنمای تور شرکت کنندگان می توانند اطلاعات ارزشمندی از این مکان ها به دست آورند.

بر اساس این گزارش علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای تهرانگردی و مطالعه اخبار گردشگری می توانند به نشانی اینترتیhttp://visit.tehran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003244

وب گردی

وب گردی