از جلسه مدیران واحد ها با جوانمرد تا واکنش سلیمانی به قهرمانی بانوان اسکواش

در هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس ورزش در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ورزش دانشجویی کشور منتشر شد که باهم آنها را مرور می کنیم .

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر‌هایی از جنس ورزش طی هفته ای که گذشت در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد که گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.

در هفته ای که گذشت تیم اسکواش بانوان در لیگ برتر و جام حذفی مقام قهرمانی را بدست آورد و این تیم دوجام را به ویترین افتخارات باشگاه فرهنگی و ورشی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد.

همچنین طی روز های گذشته معاونان وزارت علوم دیداری با رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی داشتند و برای اعزام تیم های دانشجویی برنامه ریزی کردند.

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شد

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پس از حضور در فینال مسابقات جام حذفی به مقام قهرمانی رسید.

تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر، حریف خود را در دیدار پایانی جام حذفی شکست داد.

صبح امروز تیم اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی حریف خود نامی نو اصفهان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی جام حذفی دست یافت.

همچنین شاگردان سحرفولادوند روز گذشته با شکست حریفان خود قهرمان لیگ برتر شدند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

جام قهرمانی و نایب قهرمانی کاراته دانشگاه آزاد وارد ویترین افتخارات شد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی جام قهرمانی (در بخش کومیته) و نایب قهرمانی دانشجویان آسیا را به مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کردند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان آسیا 2019 از 25 فروردین ماه سال جاری در ماکائو چین برگزار شدو تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی توانست با 4 مدال طلا ، دو نقره و یک برنز و عنوان قهرمانی ( در بخش کومیته ) و در مجموع مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

فکرنمی کردم دانشگاه آزاد قهرمان شود/ تیم بانوان اسکواش به مسابقات برون مرزی اعزام می شود

رییس فدراسیون اسکواش گفت: زمانی که دانشگاه آزاد برای تیمداری در لیگ اسکواش اعلام آمادگی کرد فکر نمی کردم که بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: زمانی که دانشگاه آزاد برای تیمداری در لیگ اسکواش اعلام آمادگی کرد فکر نمی کردم که بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند . این تیم زمانی وارد عمل شده بود که تیم های حاضر در مسابقات بسته شده بودند اما دانشگاه آزاد اسلامی در دقایق پایانی تیم را تشکیل داد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

هدف از برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد کشف استعداد‌های برتر است

مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌و‌تحقیقات، گفت: ما درکشوری زندگی می کنیم که مردم آن اهل ورزش و شاداب هستند و معتقدم ورزش دانشگاهی بازوی توانمند ورزش هرکشور است و باید به آن بها داده شود.

رضا سارنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گفت: این مسابقات از 20 اسفندماه آغاز و تا 14 اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت. اکنون 1100 دانشجو درگیر این مسابقات هستند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است. چهارمین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات هر دوره باقدرت بیشتری برگزار می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است و هدفمان کشف استعداد های برتر است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

دیدار معاونان وزیر علوم و رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رئیس کمیته ملی المپیک

معاون وزیر علوم و سازمان امور دانشجویی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان از فعالیت های مطلوب فدراسیون دانشگاهی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاه ها مواردی را در خصوص موفقیت های ورزش دانشجویی در یونیورسیاد و مسابقات بین المللی مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه ابراز داشت:یکی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال تر شدن انجمن ها بود که بخوبی توانستیم در این زمینه گامهای مهمی توانسته ایم برداریم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

جلسه مدیران تربیت بدنی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با جوانمرد

صبح امروز نشست تخصصی مدیران تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ساری برگزار شد.

روز گذشته مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی راهی شمال کشور شد تا از اماکن ورزشی واحد های دانشگاه آزاد بازدید کند.

در ادامه کمال جوانمرد ظهر امروز از واحد ساری بازدید کرد و سپس جلسه روسای مدیران تربیت بدنی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در ساختمان این واحد برگزار شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1003280

وب گردی

وب گردی