ضعف اطلاع‌رسانی در بخش ناشران عامل اصلی سردرگمی دانشجویان

مسئول یکی از غرفه ها در نمایشگاه کتاب گفت: به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی دانشجویان در پیدا کردن کتاب‌های مورد نیاز سردرگم هستند و به صورت دقیق در مورد ناشران اطلاع‌رسانی نشده است.

افشین مرادی محتشم مسئول غرفه دانش و فن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، درباره استقبال و بازدید دانشجویان از سی و دومین نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: متاسفانه با وجود این‌که امروز روز سوم نمایشگاه است با استقبال خوبی روبه‌رو نیستیم، شاید به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی مسئولان در این عرصه باشد.

وی تصریح کرد: با وجود بازدید بعضی از دانشجویان از غرفه‌ها متاسفانه اطلاع کافی در خصوص ناشران نداشتند و سردرگم بودند.

محتشم‌ ادامه داد: ما در این نمایشگاه کتاب‌های مختلفی را در عرصه داروسازی برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار دادیم.

وی از فضای نمایشگاه ابراز نارضایتی کرد و گفت: امثال فضای نمایشگاه نسبت به سال قبل از نظر ارائه خدمات در وضعیت خوبی نیست. حتی در معرفی غرفه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق نشده است.

کتاب‌های اصول سیستم اچ وی اس در داروسازی، آزمون های مرتبط و میکروبیولوژی، فرهنگ واژه‌های کلیدهای امنیتی و اطلاعاتی در صنعت داروسازی است که برای نخستین امسال به نمایشگاه کتاب راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد:سرانه مصرف کتاب خیلی پایین آمده است این امر بخاطر هزینه بالای کتاب بوده است. اکنون دانشجویان بیشتر به دنبال فایل پی دی اف در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی هستند. باید به سمت روش سنتی برگردیم نا فرهنگ کتابخوانی در کشور توسعه پیدا کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1003329

وب گردی

وب گردی