نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی  قشم برگزار شد+ عکس

با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهید احمدی روشن، خانواده های شهدای مدافع حرم استان هرمزگان، مسئولان استانی و دانشگاهیان، نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قشم برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد قشم، با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهید احمدی روشن، خانواده های شهدای مدافع حرم استان هرمزگان، مسئولان استانی و دانشگاهیان، نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قشم برگزار شد.

سراج الدین محبی با عرض خیر مقدم به حاضران و خانواده های حماسه سازان ایران اسلامی گفت: «هدف از برگزاری این همایش، آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان با فرهنگ شهادت بوده چرا که بسیاری از شهدای کشور از همین دانشگاه ها به جبهه های جنگ رفته اند که این خود نمونه ای بارز از فرهنگ ایثار است.

رحیم احمدی روشن، پدر دانشمند هسته ای کشور نیز با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، زنده نگه داشتن یاد شهدا را از مهمترین ارکان حفظ نظام و نمایش اتحاد در برابر تمام ناملایمات دنیا نسبت به ایران اسلامی دانست.

سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران هم با حضور در این مراسم گفت: «این‌چنین جلساتی همواره تلاش برای نشان دادن صداقت خانواده های بزرگانی است که گوهر خود را برای آزادی و سربلندی ایران اسلامی تقدیم وطن کردند.

در پایان نیز از خانواده های شهید احمدی روشن، شهدای مدافع حرم استان هرمزگان شهید سالاری و تختی نژاد و همچنین خانواده 19 شهید شهرستان قشم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003377

وب گردی

وب گردی