برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده در دانشگاه تهران  + عکس

همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم الاسلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در تالار شهید دهشور پردیس علوم این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش سبک زندگی فاطمی با رویکرد خانواده به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم الاسلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دوشنبه (9 اردیبهشت‌ماه 98) از ساعت 15 تا 17 در تالار شهید دهشور پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار م یشود.

در این همایش که با هدف ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود، از سند و نقشه خانواده در گام دوم انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

همچنین معرفی محتواهای موجود در راستای اصلاح و ارتقای وضعیت خانواده، بیان مسائل و محتوای مباحث خانواده، مطالبه پاسخگویی دانشگاه به همراه معرفی بسته‌های خانواده، بیت و کارگروه‌های مرتبط، بیان مسائل حوزه عفاف و حجاب و ایجاد مطالبات برای پاسخگویی و اقدامات لازم قشر نخبه و دانشگاهی به همراه معرفی بسته محتوایی عفاف، بیان مسائل و چالش‌های رشد و تربیت در ادوار مختلف سن و ایجاد مطالبات برای پاسخگویی و اقدامات لازم قشر نخبه و دانشگاهی به همراه معرفی بسته محتوایی منظومه رشد و بیان مسائل حوزه اجتماعی، ارتباط خانواده و ولایت جامعه، میزان تأثیرگزاری و تأثیرپذیری خانواده در حرکت‌های اجتماعی توحیدی ایجاد مطالبات برای جریا‌‌ن‌سازی‌های موحدانه از بستر خانواده و اقدامات لازم قشر نخبه و دانشگاهی به همراه معرفی بسته محتوایی صلات و امت از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

در این همایش همچنین برنامه‌های متنوعی از قبیل سخنرانی، پخش موشن‌گرافی عفاف، نمایش لزوم تحول و تغییر، کلیپ‌ها و تیزرهای معرفی بسته‌های محتوایی و ... نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003406

وب گردی

وب گردی