تقدیر از فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت، مدیرکل اموردانشجویی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی واحد نظرآباد تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از البرز، دکتر عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت، دکتر علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی و دکتر محمدرحیم بیرقی مشاور فرهنگی و مدیر کل حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد نظرآباد از دکتر فیض اله اکبری دستک رئیس این واحد دانشگاهی، از برخی از فعالیت های فرهنگی این دانشگاه بازدید و طی جلسه ای با مسئولین واحد نظرآباد، روند این فعالیت ها را مثبت ارزیابی کردند.

در این جلسه اکبری دستک رئیس واحد نظرآباد به بیان اهم فعالیت‌ها و رویکردهای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد نظرآباد- به ویژه طی یک سال گذشته- پرداخت.

وی تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی با محوریت نهادهای فرهنگی دانشگاه از جمله بسیج دانشجویی و بسیج اساتید با تمرکز بر نقشه ها و اسناد فرهنگی کلان دانشگاه آزاد اسلامی را از اولویت‌ها و برنامه های فرهنگی این مرکز دانشگاهی برشمرد.

اکبری دستک همچنین با اشاره به تشکیل جلسات مستمر شورای فرهنگی و نیز ستاد اقامه نماز، بر تقویت برنامه های فرهنگی با مشارکت جدی و اثر بخش استادان و دانشجویان تاکید کرد.

رئیس واحد نظرآباد در بخش دیگری از گزارش اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این دانشگاه از تعامل و هم افزایی مطلوب فرهنگی این دانشگاه با مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان نظرآباد خبر داد.

در ادامه بازدیدی از برگزاری کارگاه سلامت با همکاری اداره بهداشت و درمان نظرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد انجام گرفت و مدیران کل فرهنگی نیز درکارگاه بهداشت و سلامت حضور یافتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003461

وب گردی

وب گردی