مرگ مشکوک دو مرد جوان درمنزل استیجاری در چالوس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس خبر داد و گفت: طبق نوشته‌ای که به امضا و اثر انگشت هر دو نفر رسیده به خودکشی اشاره کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس خبر داد و گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان چالوس مبنی بر فوت دو مرد جوان در یک منزل استیجاری واقع در منطقه هچیرود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: افراد مذکور منزل را به صورت شبانه در ساعت ۲ بامداد همان روز اجاره کرده و قرار بود در ساعت ۱۴ همان روز نیز تخلیه کنند.

حسینی عالمی در ادامه افزود: صاحبخانه با مراجعه به محل و دق الباب با عدم پاسخگویی دو مرد جوان مواجه شد و پس از مشکوک شدن به قضیه مراتب به پلیس اعلام شد و در ادامه حسب دستور قضایی، ماموران کلانتری و پلیس آگاهی با حضور مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و مشخص شد دو جوان فوق الذکر در داخل منزل بنا به دلیل نامشخصی فوت کرده و طبق نوشته‌ای که به امضا و اثر انگشت هر دو نفر رسیده به خودکشی اشاره کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران تصریح کرد: پس از حضور مقام قضایی و ضابطین در محل کشف اجساد، بررسی‌های لازم و مستندسازی مدارک انجام گرفته و دستور انتقال اجساد و بررسی علت فوت از سوی پزشکی قانونی صادر شد.

وی با اشاره به ارجاع پرونده به یکی از شعبات دادسرای شهرستان چالوس، در پایان گفت: تحقیقات بیشتر برای دستیابی به نتایج جامع در رابطه با پرونده مذکور ادامه دارد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1003479

وب گردی

وب گردی