استاندار همدان، رئیس شورای حمایتی ورزش‌های همگانی شد

استاندار همدان طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس شورای حمایتی و پشتیبانی چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشجویان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در آیین رسمی که روز شنبه (7 اردیبهشت‌ماه 98) با حضور مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد، حکم انتصاب استاندار همدان به عنوان رئیس شورای حمایتی و پشتیبانی چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشجویان ابلاغ شد.

چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی با حضور بیش از 4 هزار دانشجوی دختر و پسر، تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در بخش پسران و دانشگاه الزهرا (س) در بخش دختران برگزار می شود.

با عنایت به اینکه اجرای هدفمند و خاطره انگیز این رویداد ملی مستلزم به کارگیری تمامی پتانسیل‌ها و همیاری و پشتیبانی سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مستقر در استان‌های میزبان است و با توجه به گستردگی کار و لزوم همکاری بین بخشی، طی حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان به عنوان رئیس شورای حمایتی و پشتیبانی چهارمین المپیاد ملی ورزش های همگانی دانشجویان منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003531

وب گردی

وب گردی