غذا بخور، کتاب بخر، سیم‌کارت مجانی بگیر+‌ عکس

پنجمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حواشی جالبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز پنجم نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد و در این روز استقبال مخاطبان از غرفه‌های مواد غذایی از کتاب بیشتر بود.

با توجه به حضور غرفه‌های مواد غذایی در محوطه اصلی نمایشگاه، بسیاری از مردم استقبال زیادی از مواد غذایی کردند و پس از صرف ناهار راهی سالن‌های مورد‌نظر می‌شدند.

با وجود خلوتی نمایشگاه در ساعات ابتدایی، استقبال دانشجویان از غرفه های دانشگاهی بیشتر شده است. بسیاری از دانشجویان با حضور در غرفه های دانشگاه محل تحصیل خود کتاب های مورد نظرشان را با تخفیف بیشتری خریداری می کنند.

در این میان برخی از غرفه ها که صرفا مربوط به یک رشته خاص مثل حقوق، معماری و غیره بوده مورد استقبال بیشتری قرار گرفتند.

نکته جالب دیگر این بود که یکی از اپراتور های مخابرات، سیم‌کارت رایگان به دانشجویان هدیه می داد و همین امر باعث شده بود تا دانشجویان زیادی با همراه‌داشتن کارت دانشجویی سیم‌کارت رایگان دریافت کنند.

نمایشگاه پیشرفت نکرده است

با توجه به برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب مسوولان برگزاری طبق سنوات گذشته از همان چادر های قبلی استفاده کردند و همین امر موجب نارضایتی حاضرین شده بود.
یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: هرساله برای خرید کتاب به نمایشگاه مراجعه می کنم؛ اما متاسفانه فضای بیرونی نمایشگاه هیچ تغییری نکرده است.

رفت و آمد سخت برای دانشجویان معلول

مسوولان برگزاری نمایشگاه کتاب برای جلوگیری از نفوذ آب جلوی ورودی های سالن از مانع های سیمانی استفاده کرده اند و این موانع رفت و آمد را برای مردم به خصوص افراد معلول سخت کرده است.
یکی از دانشجویان دکتری که شرایط خاص داشت در این خصوص گفت: متاسفانه فضای درنظر گرفته شده برای ناشران دانشگاهی در شیب قرار دارد و رفت و آمد برای کسانی که مثل من شرایط خاصی دارند و از ویلچر استفاده می کنند سخت است.

وی افزود: ویلچر به راحتی از موانع عبور نمی کند و حتما باید با کمک وارد سالن ها شویم و شیب زیاد شرایط را سخت می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003534

وب گردی

وب گردی