بومی سازی فناوری مخزن تحت‌فشار آب‌شیرین‌کن

ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست معاونت علمی و فناوری در نظر دارد، فناوری زیرسیستم مخزن تحت‌فشار آب شیرین کن (Pressure vessle) را با استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی تولید کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست معاونت علمی و فناوری فراخوان بومی‌سازی زیرسیستم مخزن تحت‌فشار آب‌شیرین‌کن را برای دعوت از شرکت های فعال در این حوزه اعلام کرد .

این ستاد در نظر دارد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با تکیه‌ بر توان تولیدکننده داخلی، از فناوری تولید زیرسیستم مخزن تحت‌ فشار آب‌شیرین‌کن حمایت کند.

جهت تأمین نیاز پروژه های آب شیرین کن شرکت های داخلی نیاز به تهیه 32 عدد وسل 7 المانه CodeLine است که مدل آن 80H45-7 و ( side port) ،سایز لوله ورودی : 3 اینچ ، سایز لوله ریجکت: 3 اینچ ، سایز لوله پروداکت (روی End Cap : یک اینچ) و فشار کاری: 450 psi است .

شرکت‌هایی که قصد مشارکت در این فراخوان را دارند، تا چهارشنبه یازدهم اردیبهشت جاری، منحنی مشخصه و دیتاشیت مخزن (P.V) مدنظر خود را به همراه برآوردی از هزینه تمام‌ شده و زمان تحویل نمونه اولیه به آدرس پست الکترونیک این ستاد (info@ab.isti.ir) ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003563

وب گردی

وب گردی