کمک ۱۲۷ میلیارد ریالی تهرانی ها  به نیازمندان

قائم مقام امور کلان شهر کمیته امداد استان تهران از کمک ۱۲۷ میلیارد ریالی خیران برای امور نیازمندان خبر داد و گفت: مبلغ ذکر شده از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی به امور فقرا تأثیر گذار است، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان تهران با استفاده از تلفن ثابت و شماره گیری ۷۳۵۵ در سال گذشته ۱۲۷ میلیارد ریال برای امور نیازمندان کمک کردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم نوع دوست و خیر می‌توانند در روش‌های نوین نوع مصرف کمک خود را مشخص کنند، بیان کرد: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین کمک به نیازمندان، خیران می‌توانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه، تلفن ثابت، اپلیکیشن ها و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

قائم مقام امور کلان شهر کمیته استان تهران به تشریح شماره تلفن ۷۳۵۵ پرداخت و افزود: خیران برای کمک به نیازمندان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و با شماره گیری ۷۳۵۵ کمک‌های خود را برای نیازمندان اختصاص بدهند که در این روش نوع کمک نیز مشخص شده است.

پرپنچی یادآور شد: در سال گذشته ۱۴۷ هزار و ۵۶۸ نفر از مردم نیک اندیش استان تهران از طریق شماره تلفن ثابت ۷۳۵۵ کمک‌های خود را برای امور نیازمندان اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تلفن ثابت ۷۳۵۵ روش‌های نوین و الکترونیکی دیگری برای کمک به نیازمندان وجود دارد، گفت: با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* و همچنین اپلیکیشن سنا (سامانه نیکوکاری امداد) با ارسال عدد ۲۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹و دریافت لینک دانلود نرم افزار اقدام به دانلود و نصب نرم افزار اندرویدی بر روی دستگاه تلفن همراه می‌توانند کمک‌های خود را برای امور نیازمندان واریز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003573

وب گردی

وب گردی