اساتید و دانشگاهیان  پرچم دار اصلی انقلاب هستند

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم در جمع هیات رئیسه و جمعی از اساتید واحد یاسوج حضور یافت .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم در جمع هیات رئیسه و جمعی از اساتید واحد یاسوج بیان کرد: اساتید دانشگاه باعث شکوفا شدن استعداد های ما شده و باعث شده اندیشه های ما تولید فکر کنند.

سرهنگ حسن حکمتیان در این دیدار اظهار کرد: باعث افتخار ماست که در جمع اساتید دانشگاه هستیم و ما مدیون اساتید و معلمین خود هستیم.

وی گفت: شهید مطهری زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده اند و ایشان برای انقلاب سرمایه ای عظیم بود و روز شهادت ایشان که به روز معلم نامگذاری شده باعث افتخار ماست چون معلمین و اساتید آینده سازان این مملکت را تربیت می کنند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان گفت: در مقابل جنگ تمام عیار دشمن دانشگاهیان باعث شده اند تا سرعت تولید علم بالا برود و جوانان زیادی در مقابل جنگ نرم دشمن تربیت کنند.

حکمتیان بیان کرد: تیپ48فتح یادگار ماندگار شهداست و افراد زیادی از این تیپ با ایمان به خدا به ندای امام خود لبیک گفتند و در راه وطن و انقلاب از جان خود گذشتند که عده ای شهید شده و یا جانباز و اسیر شده اند.

وی گفت: جانبازان امروز یادگاران زمان جنگ هستند که با هزاران سختی و مشقت ناشی از آثار جنگ زندگی می کنند تا در سایه امنیتی که بوجود آورده اند ما در تمام زمینه ها از جمله هسته ای و موشکی مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان باشیم.

حکمتیان گفت: شهدا و جانبازان امروز این پرچم را به دست ما سپرده اند و ما باید تا سرحد جان از این انقلاب دفاع کنیم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز در جبهه فرهنگی و علمی با تدبیر مقام معظم رهبری پرچم دار واقعی انقلاب و جنگ نرم می باشد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پاسداراران در حوادث اخیر گفت: اینکه دشمن سپاه را تروریست خوانده نشانه ضعف و ترس اوست و این اقدام دشمن باعث حرکت سریعتر و پیشرفت بیشتر کشور و اقتدار سپاه شده است.

وی گفت: سپاه امروز در تمام دنیا شناخته شده و از مرزهای کشور فراتر رفته و بر بسیاری از کشورهای خاورمیانه سایه افکنده که نشانه عظمت و اقتدار سپاه است که باعث ترس و وحشت دشمنان شده است.

هاشمی پور بیان کرد: اقدامات سپاه هم در مقابله با دشمن و حضور فعال سپاه در مناطق سیل زده باعث دلگرمی و افتخار مردم شده است و اقدامات سپاه باعث شده که همه مردم خود را سپاهی بدانند و پشتیبان سپاه باشند.

رئیس دفتر نهاد رهبری گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری در انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه، امروز دانشگاه آزاد در مسیر اصلی انقلاب قرار گرفته و در جنگ نرم و بیانیه گام دوم انقلاب پرچم دار اصلی است.

در ابتدای این دیدار فرماندهان تیپ 48 فتح استان و هیات رئیسه دانشگاه با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

کد خبر: 1003637

وب گردی

وب گردی