سال آینده در فازهای 4 و 5 تعمیرات اساسی نخواهیم داشت

برنامه ریزی تعمیرات سال جاری در فازهای 4 و 5 به صورتی انجام شده که در سال آینده این فازها تعمیرات اساسی نداشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد شفیع مؤذنی، مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم با مجموع یک هزار و 146 دستورکار شامل 628 دستور کار اصلاحی و 518 دستورکار پیشگیرانه و با پیش بینی 25 روز زمان تعمیرات اساسی از 25 فرودین آغاز شده است.

وی گفت: در بازه پیش بینی شده تعمیرات اساسی؛ 5 روز از این زمان برای توقف کامل واحدهای عملیاتی به منظور انجام فعالیت های قابل انجام، برنامه ریزی شده است.

جمال رحیمی در ادامه بیان کرد: تعمیرات اساسی سال 98 پالایشگاه سوم یک تعمیرات اساسی عمده با تمرکز بر فعالیت های بازرسی و تعمیرات فاز 5 (ردیف های سوم و چهارم شیرین سازی گاز) شامل 17 برج ، 10 بستر غربال مولکولی ، 48 درام و 34 مبدل و غیره می باشد.

وی افزود: اقدامات و فعالیت های مهم تعمیراتی این دوره تعویض خطوط مربوط به بخار ریبویلر برج احیاء ردیف سوم و چهارم با تعویض جنس لوله، تعویض سینی های برج واحد 114 و تعویض پیچ و مهره های دودکش واحد 108 است.

این مقام مسئول گفت: در راستای ارتقاء سیستم تأمین برق پالایشگاه و در راستای افزایش قابلیت اطمینان تولید پس از وصل برق پشتیبان همکاران تعمیرات برق پالایشگاه سوم با طراحی و پیاده سازی سیستم توزیع برق پالایشگاه و در سرویس قراردادن آن پس از چک های نهایی این امکان جهت وصل برق پشتیبان درهر زمان را ایجاد می نماید و همچنین جهت افزایش اطمینان برق اضطراری 48 ولت پالایشگاه تغییرات سخت افزاری در این سیستم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003643

وب گردی

وب گردی