شرکت‌های خلاق و نوآور تخفیف 50 درصدی می گیرند

شرکت های خلاق و نوآور برای اخذ غرفه و معرفی خود در هشتمین نمایشگاه اینوتکس از تخفیف 50 درصدی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه اینوتکس و به منظور کمک به ترویج و معرفی شرکت های خلاق در این رویداد، این شرکت ها از تخفیف 50 درصدی هزینه های اخذ غرفه تا سقف 20 میلیون ریال توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکتها ی خلاق بهره مند می شوند.


شرکت های خلاق متقاضی می توانند پس از مراجعه به این لینک، ثبت نام کرده و پس از حضور در رویداد مبلغ حمایتی خود را از دبیرخانه دریافت کنند.
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هفت دوره گذشته خود، میزبان استارتاپ ها و شرکت های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است.همچنین این نمایشگاه در طول 7 دوره گذشته خود میزبان بیش از هزار شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده و اهدافی مانند تبادل فناوری میان شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه را دنبال کرده است. در این راستا تاکنون بیش از 700 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.


بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در نمایشگاه اینوتکس به صورت غرفه دار، بازدیدکننده، سخنران، پنلیست، منتور و سرمایه گذار حضور دارند. INOTEX، بستر ملاقات و شبکه سازی میان فعالان اکوسیستم بوده و زمینه ملاقات با منتورها، استارتاپهای برتر، شتابدهنده ها و سرمایه گذاران. را فراهم می آورد. نمایشگاه، امسال میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه و میهمانانی از 62 کشور مختلف است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003646

وب گردی

وب گردی