طرح پیشنهادی دانشجویان دانشگاه تهران در المپیاد مهندسی نفت برگزیده شد

طرح‌های پیشنهادی دانشجویان گروه مهندسی نفت پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به عنوان طرح برگزیده در سومین المپیاد مهندسی نفت انتخاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، دو طرح پیشنهادی گروه مهندسی نفت این پردیس به سرپرستی سیده سحر رضوی‌زاده و با همکاری کاوه ابراهیم‌زاده و مصطفی مرادی‌نژاد، دانشجویان دوره دکتری پردیس و خانم ساناز رضوی‌زاده، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پردیس، به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش پژوهشی المپیاد مهندسی نفت، ۷۸ طرح ارسالی از ۴۵ دانشگاه داخلی و خارجی در پاسخ به ۱۱ چالش صنعتی مطرح شده مورد داوری قرار گرفت.
سومین دوره المپیاد علمی پژوهشی مهندسی نفت با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناری، وزارت نفت کشور عراق، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، شرکت ملی نفت ایران و نیز ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، در دو بخش علمی و پژوهشی و با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از بیش از ۶۰ دانشگاه، شرکت و مرکز پژوهشی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

کد خبر: 1003652

وب گردی

وب گردی