دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه‌اندازی می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از راه‌اندازی مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

یه گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، دکتر محمد میرزایی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام با بیان اینکه به پیشنهاد دکتر طهرانچی، زائرسرا و مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این مجتمع در آینده نزدیک به منظور رفاه بیشتر خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، راه اندازی می شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده یک مرکز دانشگاهی تخصصی گردشگری در مجاورت این زائرسرا راه‌اندازی شود تا دانشجویان بتوانند مفاهیم این حوزه را به صورت عملی و تئوری بیاموزند.

دکتر میرزایی حیدری راه‌اندازی کاروان مصباح الهدی برای سفر به عتبات عالیات را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام دانست و گفت: با راه‌اندازی این کاروان، خانواده دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. این کاروان در هفته به 150 الی 200 نفر خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: خدمات کاروان مصباح الهدی به صورت سفری 5 الی 6 روزه به عتبات عالیات است که شامل بازدید یک‌روزه از مناطق دیدنی استان ایلام، بازدید یک‌روزه ازمناطق عملیاتی استان ایلام و اقامت 4 روزه در کربلا، نجف و سامرا خواهد بود. همچنین هماهنگی‌های لازم برای اسکان در هتل‌های کشور عراق نیز صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: خانوده کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه می‌توانند از خدمات کاروان مصباح الهدی به صورت اقساطی استفاده کنند. هماهنگی های لازم برای اعزام این کاروان صورت گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003661

وب گردی

وب گردی