تسهیلات آموزشی و مهمانی برای دانشجویانِ خانواده ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دولت برای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارائه ۳۰ درصد تخفیف شهریه، تأمین اعتبار انجام نداده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خدمات ارائه شده به فرزندان و خانواده‌ ایثاگران با کمتر از ۲۵ درصد جانبازی و حداکثر ۶ ماه ایثارگری در مناطق جنگی گفت: دفاتر شاهد و ایثارگر مستقر در واحدهای دانشگاهی به‌صورت کامل برای این گروه از فرزندان ایثارگران در زمینه خدمات آموزشی، خدمت‌گذاری می‌کنند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فرزندان و خانواده‌ ایثارگران با کمتر از ۲۵ درصد جانبازی و حداکثر ۶ ماه ایثارگری در مناطق می‌توانند تسهیلاتی در زمینه نقل‌وانتقال، مهمان و در زمینه خدمات آموزشی دریافت کنند.

نصیرزاده با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارائه ۳۰ درصد تخفیف شهریه تحصیلی به این گروه از ایثارگران، اظهار کرد: اجرای این قانون در برنامه ششم توسعه کشور مشروط بر تأمین اعتبار از سوی دولت بود که تاکنون این اعتبار صورت نگرفته و محل پرداخت اعتبار نیز پیش‌بینی نشده است و بدین دلیل قانون مذکور برای دانشگاه آزاد اسلامی قابلیت اجرایی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003689

وب گردی

وب گردی