مشکلات صنفی دانشجویان واحد کرمان بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بر توجه جدی به درخواست‌های دانشجویان تأکید کرد و گفت: قشر جوان و دانشجو، بخش فرهیخته و آینده ساز جامعه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرمان، دکتر حمدالله منظری توکلی در دیدار صمیمانه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با دانشجویان، دانشجویان را آینده‌سازان کشور توصیف کرد و افزود: قشر جوان و دانشجو، بخش فرهیخته و آینده ساز جامعه هستند و درخواست‌های آنها باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر هیئت امنای استان کرمان از تمامی حوزه‌ها، خصوصاً حوزه دانشجویی خواست تا در تحقق درخواست‌های به حق دانشجویان تلاش کنند.

بایوردی نماینده دانشجویان ضمن تشکر از تشکیل این نشست با بیان مشکلات و خواسته‌های صنفی دانشجویان، رسیدگی سریع به درخواست‌های آنان در حوزه‌های گوناگون از جمله بالارفتن کیفیت غذا، اصلاح سرعت سامانه رزرو غذا و امکان دسترسی آسان به امکانات سلف سرویس را از عمده موارد مطروحه دانشجویان عنوان کرد.

حجت بابایی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، با بیان مشکلات پیش آمده ضمن تأکید بر اصلاح موارد مذکور توضیح داد: برخی موارد مطروحه به دلیل گپ میان سیستم ثبت‌نام و سامانه رزرواسیون سلف‌سرویس است که برای اصلاح آن اقدام خواهد شد؛ ضمناً تنوع غذایی بیشتر و ارائه دونوع غذای انتخابی در یک وعده مورد بررسی قرار گرفته و در اولین فرصت مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود در زمینه کیفیت، مشکلات طبخ و موارد مشابه را از طریق نمایندگان حوزه دانشجویی در سلف و یا شخص معاونت دانشجویی پیگیری نمایند.

در خاتمه این نشست هیئت رئیسه به همراهی دانشجویان از محل سلف سرویس و آشپزخانه دانشگاه بازدید کردند

کد خبر: 1003723

وب گردی

وب گردی