نظام موضوعات پایش در دانشگاه آزاد خوزستان و لرستان به حوزه سیلاب اختصاص یابد

سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح پژوهشی بررسی سیلاب لرستان و خوزستان و راه های مقابله با آن در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اجرای طرح پژوهشی بررسی سیلاب و راه های مقابله با آن در استان های خوزستان و لرستان با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و خوزستان آغاز شد.

وی با قدردانی از از حضور و امداد رسانی جهادی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در استان های لرستان و خوزستان بر رسالت علمی ـ اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی مردمی تاکید کرد.

نگاهداری افزود: مراکز تحقیقاتی و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان های لرستان و خوزستان ابعاد مختلف سیل اخیر را اعم از مدیریت بحران، طراحی شهری و روستایی و مسائل اجتماعی بررسی و تحلیل کنند.

سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: ثبت و جمع آوری اسناد و مدارک علمی اعم از تصاویر، فیلم ها و نظایر آن از سیل توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامی، ذخیره علمی ارزشمندی است که تلفیق آن با تحلیل‌های تخصصی و انتشار گزارش تحلیلی و مستند این حوزه، ابزار علمی قدرتمندی در اختیار جامعه علمی و مدیریتی کشور برای مدیریت بهتر رخدادهای مشابه در آینده قرار می‌دهد.

در این جلسه کارگروه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در استان های لرستان و خوزستان به ارائه گزارش تصویری از نتایج بررسی‌های اولیه خود پرداختند و مقرر شد گزارش جامع علمی در این خصوص با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه تهیه و منتشر شود.

همچنین نظام موضوعات پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان طرح پایش در استان لرستان و خوزستان به حوزه سیلاب و ابعاد آن اختصاص یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003774

وب گردی

وب گردی