فراهم شدن فرصت عرضه دستاوردهای شرکت‌های خلاق

شرکت‌های خلاق و نوآور می توانند با ثبت‌نام در سایت الکامپ 25 و حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای فناورانه خود را عرضه کنند.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، شرکت های خلاق مطابق سال گذشته می‌توانند از 50 درصد تخفیف تا سقف 20 میلیون ریال، جهت اخذ غرفه و یا کانتر جهت حضور در این نمایشگاه برخوردار شوند. شرکت های خلاق پس از انجام ثبت نام و حضور در این رویداد، با ارائه مستندات حضور، می توانند وجه حمایتی خود را دریافت کنند.
پیش ثبت نام بزرگ‌ترین رویداد فناوری-تجاری کشور از دوم اردیبهشت ماه در سامانه iran-elecomp.com آغاز شده است. همچون ادوار گذشته اولویت در پیش‌ثبت‌نام در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قبیل روند ثبت نام و تعرفه ها به نشانی http://iran-elecomp.com/ مراجعه کنند.
نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذی‌نفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی « #آینده_بهتر » امیدوار است تا با برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه، موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003780

وب گردی

وب گردی