عرضه کتاب‌های هوش مصنوعی در غرفه آلمان

ناشر و مدیر پروژه بین‌المللی آلمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت که این کشور طی حضوری بیست ساله با معرفی کتاب‌های مختلف امسال در زمینه هوش مصنوعی کتاب‌های جدیدی را به غرفه خود اضافه کرده است.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر ساله برگزار می شود و به عنوان یک بستر نه تنها برای ناشران داخلی بلکه فرصتی برای معرفی آخرین تازه‌های نشر کشورهای دیگر نیز هست. آلمان نیز به عنوان یکی از این کشورها در نمایشگاه حضور دارد.

«کلودیا اشنایدر»، ناشر و مدیر پروژه بین‌المللی آلمان، طی گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم ‌و‌فناوری ایسکانیوز از حضور بیش از بیست ساله این کشور در نمایشگاه خبر داد.

این ناشر آلمانی اظهار داشت که هر ساله تعداد زیادی کتاب در این غرفه به نمایش گذاشته می شود و از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب‌های کودکان که به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده‌اند، اشاره کرد.

اشنایدر افزود که در این غرفه کتاب هایی در زمینه ادبیات و مدرسه «باوهاوس» که یک مدرسه مشهور هنر آلمانی در سال های 1919 تا 1933 بوده به نمایش گذاشته شده است.

مدیر پروژه های بین المللی آلمان از عرضه کتاب های هوش مصنوعی برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: «امروزه هوش مصنوعی به مسئله‌ای جهانی تبدیل شده است؛ به همین علت کتاب‌هایی در این زمینه نیز در غرفه آلمان به نمایش گذاشته شد.»

وی در ادامه افزود: کتاب‌هایی درباره ایران و اسلام نیز داریم که در معرض دید عموم قرار گرفته و هدف آنها تبلیغ ادبیات و انتشارات آلمان است.

نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی در خاورمیانه به مکانی برای معرفی عناوین مختلف کتاب های ناشران جهان تبدیل شده است و در حال حاضر نقش بزرگی در ترویج فرهنگ کتابخوانی میان ایرانیان دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003788

وب گردی

وب گردی