تبادل دانشجو و استاد میان 2 دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و  الشام سوریه

معاون پژوهشی دانشگاه الشام سوریه از تبادل دانشجو و استاد میان دو دانشگاه الشام سوریه و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با دانشگاه الشام سوریه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، امروز (سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۹۸) برگزار شد.

یاسر حوریه، رئیس دانشگاه الشام سوریه و قوشچی نبیل، معاون پژوهشی این دانشگاه و سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این نشست، تفاهم‌نامه‌ای را با محوریت تحقیقات مشترک و تبادل دانشجو به امضا رساندند و تندیس 2 دانشگاه را به یکدیگر اهدا کردند.

قوشچی نبیل، معاون پژوهشی دانشگاه الشام سوریه در این نشست اظهار کرد: برای انجام پژوهش‌ها، انتشار کتاب‌ها و کنفرانس‌های علمی مشترک به ایران آمده‌ایم و با مدیران دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی دیدار کردیم.

وی ادامه داد: همچنین تبادل دانشجو و استاد میان دو دانشگاه الشام سوریه و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

سید حمید جمال‌الدینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: در حوزه نشریات علمی با دانشگاه الشام سوریه همکاری می کنیم. همچنین پایان‌نامه های مشترکی خواهیم داشت و آموزش تحت بسترهای مجازی را نیز دنبال می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبادل و تجاری‌سازی اختراعات نیز از جمله مواردی است که در دستور کار مشترک دو دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و الشام سوریه قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003792

وب گردی

وب گردی