درخشش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در دوازدهمین جشنواره ملی حرکت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در دوازدهمین جشنواره ملی حرکت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در دوازدهمین جشنواره ملی حرکت خبر داد.

حسن رسولی‌سقای در این باره اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی حرکت (درون دانشگاهی) ویژه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی از تاریخ ۳۱ فروردین تا چهارم اردیبهشت در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره ۹۲ طرح از دانشگاه‌های ترکیه، آذربایجان، پیام نور، دانشگاه آزاد و سراسری استان ارائه شده بود، انجمن علمی ایده‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با ارائه طرح «هواگیری خودکار سیستم خنک‌کننده خودرو» توانست رتبه دوم طرح‌های برگزیده این جشنواره را از آن خود کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تصریح کرد: مهدی شاهین دانشجوی مهندسی پزشکی این واحد دانشگاهی دبیر انجمن و ارائه‌کننده این طرح بود.

رسولی‌سقای هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و حمایت و تشویق آنها و شناسایی انجمن‌ها، گروه‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و قدردانی از آنها دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003846

وب گردی

وب گردی