سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی فناوری‌های نوین برگزار شد

سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی فناوری‌های نوین، با حضور دکترمحمد پورکاظمی رئیس سازمان تحقیقات شیلات کشور و جمعی از محققان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر علی شعبانی دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه گفت: بوم‌شناسی آبزیان، تکثیر و پرورش آبزیان، فناوری صید و صیادی، ژنتیک و زیست فناوری آبزیان از جمله محورهای این همایش است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یادآور شد: ۱۲۳ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان ۱۰ مقاله به صورت سخنرانی کلیدی در این همایش ارائه می‌شود.
در ادامه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: هدف از برگزاری این همایش، ارائه دستاوردها و یافته‌ها علمی محققان در حوزه شیلات است.
دکتر محمدهادی معیری خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امروزه با توسعه رشته‌ها، تعداد اساتید و دانشجویان به خصوص در بخش شیلات، موضوعات مهم و متنوع این حوزه را مورد تحقیقات علمی قرار می‌دهد.

کد خبر: 1003850

وب گردی

وب گردی