پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند

مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران در نظر دارد، برای حضور شرکت های دانش بنیان برتر داخلی، پاویون ملی ایران را در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند برپا کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، نمایشگاه تجهیزات پزشکی تایلند ( Medical Fair Thailand ) بزرگترین و پیشروترین نـمــایـشـگــاه آسیا در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می‌رود که به صورت دوسالانه برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به معرفی محصولات خـود مـی‌پـردازنـد.

مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی درحوزه تجهیزات پزشکی، در نظر دارند برای حضور شرکت های دانش بنیان برتر داخلی، اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند کنند. نهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 11 تا 13 سپتامبر 2019 برابر با 20 تا 22 شهریور 1398 برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://tesc.ir/event/4534 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003890

وب گردی

وب گردی