تقدیر از استادان نمونه واحد تهران غرب در کلاس درس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: انتخاب استاد نمونه برمبنای میزان پذیرش دانشجویان نسبت به استاد و نحوه تدریس، فعالیت‌های علمی و پژوهشی است که از هر دانشکده استادان نمونه انتخاب و در کلاس درس توسط مسئولان دانشگاه از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به نزدیکی روز بزرگداشت مقام معلم درباره چگونگی برگزاری مراسم تقدیر از استادان برجسته این واحد دانشگاهی گفت: با توجه به برنامه‌های بسیاری که در زمینه‌های مختلف و به مناسبت‌های گوناگون طی روزهای اخیر در واحد تهران غرب برگزار شد و فشردگی برنامه‌ها برای تقدیر از استادان برتر تصمیم بر این شد تا هرکدام از دانشکده‌ها استادان نمونه را پیشنهاد دهند.

وی درباره چگونگی نحوه انتخاب استادان نمونه در واحد تهران غرب افزود: مهم‌ترین فاکتورهای ما در انتخاب استاد نمونه برگرفته از میزان پذیرش دانشجویان نسبت به استاد و نحوه تدریس فعالیت‌های علمی و پژوهشی است که از هر دانشکده استادان نمونه انتخاب و در کلاس درس توسط مسئولان دانشگاه از آنها تقدیر به عمل می‌آید و طی یک مراسمی بعد از مبارک رمضان استاد نمونه معرفی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه خاطر نشان کرد: واحد تهران غرب یک واحد آموزشی جدید در دانشگاه آزاد است که از سال 85 آغاز به کار کرده است. استادان حاضر در واحد تهران غرب شامل استادان جوان و باسابقه کار از دانشگاه‌های دولتی و دیگر واحدهای دانشگاهی می‌شوند که این ترکیب سنی شرایط خوبی را برای تجربه اندوزی استادان جوان فراهم کرده است.

داداندیش تاکید کرد: استادان حاضر در واحد تهران غرب جز برترین‌های دانشگاه آزاد در حوزه‌‌های مختلف علمی و پژوهشی محسوب می‌شوند اما در رشته معماری این واحد دانشگاهی که جز برترین واحدهای ارائه دهنده این رشته در استان تهران محسوب می‌شود شاخص‌ترین استادان حوزه معماری را در اختیار دارد.

وی درباره تقویت روحیه خودباوری ملی در میان دانشجویان و نقش استادان دانشگاه در توسعه و تحقق این امر گفت: پایگاه هر تغییر و تحولی در کشور دانشگاه است بنابراین نقش استادان در تربیت نسلی که آینده‌ساز فردای ایران هستند نقشی تعیین‌کننده و انکار ناپذیر است.

داداندیش درباره نقش و اثرگذاری دانشگاه آزاد در حل مسائل کشور متذکر شد: اگر دانشگاه آزاد بخواهد تبدیل به دانشگاه حل مساله شود باید از حضور استادان انقلابی توانمند در همه زمینه‌‌ها استفاده کند تا علاوه بر انتقال ارزش‌های انقلاب، توانایی علمی در جهت تربیت دانشجویان کارآمد برای حل مسائل کشور داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب یاد آور شد: در واحد تهران غرب یک کارگروهی از استادان را برای بررسی نقش اساتید در حل مسائل کشور تشکیل دادیم که مهم‌ترین دستاورد این جلسات با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت جوانان بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی و خودباوری ملی بازنگری کلی در نحوه آموزش به دانشجویان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003907

وب گردی

وب گردی