تحول و نوآوری در علوم پزشکی؛ مهم ترین اولویت معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال 98

معاون آموزشی وزارت بهداشت برنامه تحول و نوآوری را یکی از مهم ترین اولویت های معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال 98 اعلام کرد.

باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مهم ترین اولویت معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال 98 اظهار کرد: در حال حاضر برنامه های سال 98 در معاونت آموزشی وزارت بهداشت آماده شده است که شامل برنامه تحول و نوآوری و مباحث جاری می شود.

وی حرکت به سمت بین‌المللی سازی آموزش را یکی از مهم ترین برنامه تحول و نوآوری دانست و بیان کرد: یکی از استراتژی‌های حوزه آموزش، برنامه تحول و نوآوری و حرکت به سمت بین المللی سازی به شمار می رود، در همین راستا گسترش آموزش‌های بین المللی، از جمله برنامه‌های مهمی است که در مناطق آمایشی و دانشگاه‌های ما پیگیری می‌شود.

گفتنی است بسته تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به منظور تحقق یکی از مهمترین اهداف حوزه آموزش «تامین نیازهای ملی و حضور در عرصه های منطقه ای و جهانی با رویکرد تحول و نوآوری» در معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین شده است. این برنامه در قالب 11 بسته تحولی و یک برنامه پایش تدوین شده که در مجموع 46 محور مختلف را برای طراحی، پیاده سازی و رصد برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003913

وب گردی

وب گردی