فرهنگ کتاب خوانی در کشور زنده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: با توجه به وضعیت کاغذ و مشکلات موجود همین که ناشران هنوز سرپا هستند خیلی ارزشمند است و این نشان می‌دهد که هنوز در کشورمان کتاب زنده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، این پژوهشکده در بازه زمانی سی‌ویکمین نمایشگاه تا سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران ۵۲ عنوان کتاب جدید منتشر کرده است.
اعضای هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر روز در غرفه این پژوهشکده واقع در سالن ناشران عمومی در شبستان، راهرو شماره ۲۶، غرفه شماره ۳۱۵ حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با اعضا و گروه‌های علمی این پژوهشکده در این غرفه حاضر شوند.

فردی که در مدیریت آموزش عالی فعالیت می‌کند اساساً بدون کتاب‌های پژوهشکده نمی‌تواند کار کند

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدیدی که از غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشت در پاسخ به اینکه نمایشگاه کتاب امسال را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: نکته مهم این است که با توجه به وضعیت کاغذ و مشکلات موجود همین که ناشران هنوز سرپا هستند خیلی ارزشمند است و این نشان می‌دهد که هنوز در کشورمان کتاب زنده است.
وی در پاسخ به اینکه پژوهشکده و انتشارات آن را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: فردی که در مدیریت آموزش عالی فعالیت و زندگی می‌کند اساساً بدون کتاب‌های پژوهشکده نمی‌تواند کار کند. این کتاب‌ها را به همه مدیران دانشگاهی و همه کسانی که در آموزش عالی کار می‌کنند و حرف می‌زنند توصیه می‌کنم. انصافاً کتاب‌ها خوب انتخاب می‌شود، خوب منتشر می‌شود و بسیار قابل استفاده است.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «خواندن توانستن است»، از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003918

وب گردی

وب گردی