بیمه‌های تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و آتیه‌سازان در بیمارستان فرهیختگان پذیرش می شود

دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و آتیه سازان حافظ بیماران در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، بیمارستان فرهیختگان طی قراردادهای جداگانه ای با بیمه های سازمان تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و آتیه‌سازان حافظ، دارندگان این دفترچه ها می‌توانند از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کنند.

در حال حاضر بخش‌های مختلف بیمارستان فرهیختگان از جمله داروخانه، آزمایشگاه، تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی و OPG)، اورژانس، داخلی، جراحی زنان، جراحی مردان، اطفال، زنان و زایمان، بلوک زایمان، ICU داخلی، ICU جراحی،CCU ، واحد اسکوپی (آندوسکوپی، کولوسکوپی و برونکوسکوپی) و نیز درمانگاه های تخصصی از جمله داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، نورولوژی، پوست، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، ارتوپدی، اورولوژی، روانشناسی، غدد، ریه، گوارش، هماتولوژی، روماتولوژی و نفرولوژی با مجهزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها راه‌اندازی شده است ‌و با مجرب ترین پزشکان به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

در این بیمارستان خدمات درمانی مختلفی شامل ویزیت، پانسمان، تزریقات، عمل‌های تخصصی، فوق تخصصی و زایمان‌های طبیعی و سزارین انجام می شود.

بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، داروخانه، آزمایشگاه به صورت شبانه روزی فعال و آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

برای آگاهی از حضور پرشکان و نیز برقراری ارتباط با بخش های مختلف بیمارستان می توان با شماره ۴۴۸۶۷۲۶۲ و یا با سوپروایزر مقیم به صورت ۲۴ ساعته همه روزه با شماره تماس ۰۹۰۵۲۳۵۶۸۱۰ جهت پاسخگویی و پذیرش بیمار تماس گرفت.

بیمارستان فرهیختگان یکی از مجهزترین بیمارستان های شمال غرب تهران است که در انتهای بزرگراه ستاری شمال و روبروی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003923

وب گردی

وب گردی