اساتید در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی جامعه نقشی جاودانه دارند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید به عنوان یکی از تأثیر گذارترین ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی جامعه نقشی جاودانه دارند.

حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: تعلیم و تعلم از والاترین ارزش های پسندیده ی الهی است. اساتید به عنوان یکی از تأثیر گذارترین ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی جامعه نقشی جاودانه دارند.

وی افزود: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، یادآور مقام والای اساتید و معلمان در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در تاریخ پر افتخار این سرزمین در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق، جهاد و ایثار را به تصویر کشیده اند.

نصیرزاده ادامه داد: شهید مطهری مصداقی بارز از مجاهد مردان راستینی است که جان در طبق اخلاص نهاده و عمر گهر بار خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب سپری نموده اند؛ آثار به جای مانده از این استاد شهید در زمینه مذهبی سبب روشنگری و آزاد اندیشی اذهان اقشار مختلف گردیده و روشنی بخش راه جویندگان علم و دانش اسلامی است.

رئیس مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: من بر ساحت ایمان «استاد شهید مرتضی مطهری» و تمامی اساتید و معلمان شهید ادای احترام می کنم و این روز را به همه معلمان و مدرسان محترم عرصه تعلیم و تربیت به ویژه اساتید شاهد و ایثارگران، تبریک عرض مینمایم. امید است که به با عنایت به الطاف ذات باریتعالی در ادامه راه شهدا توفیق یابیم و در ادامه مکتب جهاد، ایثار و شهادت به پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای اسلام و انقلاب، شهدا و ایثارگران سرافراز، گام برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003937

وب گردی

وب گردی