حضور دوومیدانی در یونیورسیاد 2019 در هاله ای از ابهام/ نمایندگان باید مدال کسب کنند

طبق آخرین خبرها تیم دوومیدانی دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد جهانی اعزام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان تیرماه 98 در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی 4 تیم را برای شرکت در این مسابقات به ناپولی اعزام خواهد کرد.

قرار بود در این مسابقات تیم هایی به ایتالیا اعزام شوند که به صورت حتم موفق به کسب مدال شوند، به همین خاطر کمیته فنی تشکیل شد تا عملکرد تمام رشته ها را ارزیابی کنند.

یکی از تیم هایی که قرار بود پس از مسابقات آسیایی به مسابقات یونیورسیاد اعزام شود تیم دوومیدانی بود؛ اما این تیم باتوجه به عملکردی که داشت موفق به کسب رضایت نامه از سوی کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نشد و به همین خاطر بعید به نظر می رسد که وزارت ورزش و جوانان با حضور این تیم در ایتالیا موافقت کند.

بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در دوحه برگزار شد و کاروان اعزامی تیم ملی ایران تنها موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در این باره به ایسکانیوز گفت: فدراسیون با کمیته فنی که تشکیل داده تیم هایی را به ایتالیا اعزام می کند که برای کاروان ایران مدال کسب کنند.

با توجه به حساسیت مهم این مسابقات وزارت ورزش تاکید کرده است که افراد اضافی در این اردوها شرکت نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003941

وب گردی

وب گردی