دریافت هزار اثر در اولین جشنواره رسانه ای دانشجویی «نبأ»

دبیر جشنواره دانشجویی «نبأ» گفت: مشارکت دانشجویان در انتشار و اطلاع رسانی این جشنواره بسیار موثر بود به طوری که دیگر نیاز نداشتیم بنر جشنواره به صورت تک به تک در اختیار تشکل های دانشجویی قرار دهیم؛ همچنین این افتخار را داشتیم که نزدیک به هزار اثر را در دبیر خانه جشنواره دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، قزوینیان دبیر اولین جشنواره رسانه ای دانشجویی 《نبا》 در اختتامیه این جشنواره که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره در موضوعات تخصصی مختلفی از جمله مجلس شورای اسلامی، مبارزه با فساد، اردوهای جهادی، راهیان نور، زنان و خانواده و... ارائه آثار داشتیم.

وی افزود: مشارکت دانشجویان در انتشار و اطلاع رسانی این جشنواره بسیار موثر بود به طوری که دیگر نیاز نداشتیم بنر جشنواره به صورت تک به تک در اختیار تشکل های دانشجویی قرار دهیم؛ همچنین این افتخار را داشتیم که نزدیک به هزار اثر را در دبیر خانه جشنواره دریافت کردیم.

قزوینیان گفت: مهم ترین نکته در مورد آثار دریافتی در جشنواره این است موضوعات آثار دریافتی در حوزه ها و دیدگاه های مختلف سیاسی و فرهنگی بود و لذا به هدف اصلی این جشنواره که فراجناحی بودن بود رسیدیم.

دبیر جشنواره دانشجویی «نبا» گفت: درمورد کیفیت آثار با توجه به بالا بودن تعداد آثاری که از تشکل های دانشجویی دریافت کردیم با حجم عظیمی از ایده ها و دیدگاه ها مواجه شدیم. کشورما دارای طیف گسترده فکری است و لذا به دنبال ارائه داده ها و فکت های جدید هستیم.

قزوینیان در پایان اذعان داشت: تابستان سال آینده نیز این جشنواره برگزار خواهد شد؛ از داده های دریافت شده در دوره ها به شکل مطلوبی استفاده می کنیم. دانشجویان نیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره با رسانه ها در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003945

وب گردی

وب گردی