جلوگیری وزارت ورزش و جوانان از حضور افراد اضافی در یونورسیاد 2019 ایتالیا

فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با مشکل بودجه رو به رو شده است و همین مسئله باعث شده است که شرط کسب مدال برای اعزام به مسابقات یونورسیاد 2019 ایتالیا لحاظ شود .

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای اعزام تیم های ورزشی به مسابقات یونورسیاد 2019 با کمبود بودجه مواجه شده است و به همین خاطر قرار است تنها تیم هایی به مسابقات اعزام شوند که حتما مقامی را برای کاروان ایران کسب کنند.

با توجه به گفته مسوولان فدراسیون تنها 4 تیم حضورشان در ایتالیا قطعی شده است و کاروان ایران از 18 رشته ورزشی تنها در رشته های تکواندو، تیراندازی، تیرو کمان و والیبال نماینده دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که از طرفی وزارت ورزش و جوانان به مسوولان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعلام کرده از اعزام افراد اضافی به این مسابقات جلوگیری شود و تنها نفرات مرتبط به رشته ها برای حضور در تیم آماده شرکت در مسابقات شوند.

مرادی روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در این باره به ایسکانیوز گفت: تمامی نفراتی که به این مسابقات اعزام می شوند باید تایید شده وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و وزارت علوم باشند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1003947

وب گردی

وب گردی