عدم  شفافیت مالی در عملکرد تیم های ورزشی

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات امروز ورزش ما، عدم شفافیت مالی است. به طوری که بسیاری از تیم ها و حتی فدراسیون فوتبال ما نیز شفافیت مالی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین کرسی آزاد اندیشی رسانه ای دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهس ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.
مازیار ناظمی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: جامعه ایرانی به بحث و گفت و گو احتیاج دارد؛ چراکه عدم گفت و گو به بغض، خشم و انتقام جویی منجر می شود.

وی افزود: یکی از نمونه های خشم و انتقام جویی حاصل از عدم گفت و گو، در ورزشگاه های ما دیده می شود. البته این مسئله در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد؛ چرا که فوتبال به نوعی به یک جنگ شباهت دارد.

ناظمی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز ورزش ما، عدم شفافیت مالی است. به طوری که بسیاری از تیم ها و حتی فدراسیون فوتبال ما نیز شفافیت مالی ندارند.

وی تأکید داشت: یکی دیگر از مشکلات ما متوجه بحث ژورنالیسم سیاه است. به صورتی که رسانه هایی وجود دارند که به ایجاد خشم و نفرت میان تیم ها دامن می زنند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از مسائلی که به ژورنالیسم سیاه دامن می زند و فضا را برای آن فراهم می سازد، مصلحت اندیشی افراد و نهاد های مختلف در اطلاع رسانی است. این امر سبب می شود که اطلاعات و اخبار به شیوه درستی به مردم منتقل نشود و بازار شایعه پراکنی ها گرم شود.
وی در خصوص شماره گذاری صحیح صندلی ها و ایجاد ساختار لازم به منظور تشخیص هویت افراد حاضر در هر جایگاه گفت: کار شروع شده است و گیت های نیز نصب شده است. یک سری مشکلات با شرکت طرف قرار داد وجود دارد که سبب کندی پیش روی طرح شده است که در آینده با تغییر آن شرکت، طرح به پایان خواهد رسید و مشکلات موجود در ورزشگاه ها نیز کمتر می شود.
ناظمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مشکلات بسیار جدی ما، متوجه بحث لیدرها است. به شکلی که امروزه لیدرها به فضای مجازی ورود کرده اند و ابزار پیدا کرده اند.
وی افزود: به عبارتی، یک سری از افراد بی سواد، نفوذ و قدرت پیدا کرده اند و هرکاری که بخواهند انجام می دهند و هیچ کس هم نمی تواند مانع آن ها شود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1003959

وب گردی

وب گردی