ارتقا کیفیت محصولات پالایشگاهی به یورو 5 کرمانشاه

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه، گفت:ما با تکیه به ظرفیت هایی که در حوزه صنعت نفت در پژوهشگاه صنعت نفت کرمانشاه داریم بر آن شدیم که از توانمندی دانشمندان و متخصصان این حوزه بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، سهراب براندیشه، رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه در حاشیه امضاء موافقت‌ نامه این شرکت با پژوهشگاه صنعت نفت اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید مقرر شده است پالایشگاه کرمانشاه به عنوان بخش خصوصی در سال جدید اقدامات عملی و اساسی را در همین راستا انجام بدهد.

وی ادامه داد: در همین زمینه به منظور توسعه پالایشگاه در بحث کیفی‌سازی محصولات تصمیم داریم کیفیت محصولات خود را به یورو5 ارتقاء دهیم و موضوعات زیست محیطی را در این زمینه رعایت کنیم.

براندیشه با اشاره به این‌که پالایشگاه نفت کرمانشاه به عنوان تنها پالایشگاهی است در کشور که به عنوان صنعت سبز ملی شناخته شده است، بیان کرد: ما با تکیه به ظرفیت هایی که در حوزه صنعت نفت در پژوهشگاه صنعت نفت کرمانشاه داریم بر آن شدیم که از توانمندی دانشمندان و متخصصان این حوزه بهره‌مند شویم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین فرصت بتوانیم بحث کیفی‌سازی و افزایش ظرفیت را به بهترین شکل با توجه به این موافقت‌نامه انجام دهیم.

گفتنی است روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت کرمانشاه موافقت‌نامه‌ای به عنوان " مطالعه افزایش ظرفیت واحد تقطیر اتمسفریک و انجام مطالعات مهندسی پایه هشت واحد فرآیندی" در غرفه پژوهشگاه در نمایشگاه بیست و چهارم نفت تهران به امضاء‌رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003971

وب گردی

وب گردی